oj hehe.

Förlåt för sääämsta updaten idag men jag har inte haft tid med att sitta vid datorn förens nu. Sarah har inte heller updaterat idag ju =/ nä jag skojjah så desperat är jag inte. Tänkte faktiskt snart börja skriva lite om mig själv för det är många som vill det. Jag vill bara inte att det ska bli en så bigdeal, typ mig egna blogg eller något. Detta är en blogg till Sarah Tjulander - my star ♥



Det var länge sen som man läste något om Theo? vad har hänt? eller är det bara så att de har kommit över den där gulli gulli perioden  :P


Kommentarer
Postat av: lica

haha, dom har gjort slut gumman !

2010-12-22 @ 14:24:14
Postat av: Dannie

haha, theo går i min paralellklass :D

2011-02-06 @ 12:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0